Alte rugăciuni ale Sfântului Siluan

Pentru lume

Milostive Doamne, dăruieşte tuturor popoarelor pământului să Te cunoască pe Tine, prin Duhul Tău Cel Sfânt.

Pentru pocăinţă

Doamne, noi toţi suntem zidirea Ta, fie-ţi milă de robii Tăi şi-i întoarce la pocăinţă.

La caz de boală

Doamne, Tu vezi boala mea, Tu cunoşti cât de păcătos şi de neputincios sunt eu: ajută-mi să rabd şi să mulţumesc bunătăţii Tale.

Pentru smerenie

Doamne, dă-mi putere să mă smeresc înaintea măreţiei Tale.

2 gânduri despre „Alte rugăciuni ale Sfântului Siluan”

Lasă un răspuns

